fredag 6. november 2009

Vinter på Logbase M-16!

Nå har høstmørket senket seg, det er sikkert og visst. Heldigvis har vi litt snø utenfor som gjør det hele litt lysere. I helga har Aina fri, mens det er min tur å jobbe. Jeg skal på Lillestrøm og jobbe lørdag og søndag. I morgen skal Trym feire 12-årsdagen sin, sammen med kamerater på Gigagøy på Lørenskog. Etter at jeg er ferdig å jobbe på søndagen skal vi på bursdagsbesøk til min søster på Gjerdrum. Hun blir 45 år denne helgen, så da blir det kaker til kveldsmat...

I kveld skal kvelden tilbringes foran kassa, beat for beat og senkveld må til...

2 kommentarer:

  1. Hei. Tusen takk for komentar. Oppdaget den litt sent. men bedre sent enn aldri.
    Grattis med overstått til Trym da.
    Jeg er ikke noe stort feiremenneske, så det blir ikke mere enn det vi hadde he-he...
    Mamzen kommer i morgen, og torsdag kommer Tone & Alven + Torleifs bror og kone. Fredag reiser vi til Berlin, så rekker nok ikke noe "samvær" før den tid.
    Men vi får ta det igjen senere. Du må hilse Jeanette på 45 års dagen.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    And getting it running is as simple as 1..2..3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Input into the system what affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add some push button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    So, do you want to start making profits???

    Click here to launch the system

    SvarSlett